Slapp Måndag


15:37:00 | Allmänt | (0)



Första dagen på lovet.. Snart slut haha! Nejen idag har jag inte gjort någonting, bara tagit de lungt å så, gjorde nyss frukttallrik med kiwi och ananas så jag hoppas bli lite piggare av de. Imorogn tänkte jag gå upp lite tidigare än tjugo i 11.. Man blir så himla seg när man går upp så sent. Men jag ska snart åka ut till stallet och gå en promenad med Ready idag, han va jätte duktig igår med 0+0 fel men tyvärr ingen placering. Imorgon ska jag nog åka till stallet vid lunch och sen på kvällen åka med min syster och pappa till skidbacken för dom har träning (min syster tävlar i slalom) så då tänkte jag testa pjäxor och skidor för jag har nya grejer så de är ju bra å testa innan torsdag då vi ska till Sälen. Min syster bröt benet i oktober så hon åker bara friåk än så då åker jag lite med henne på sidan :) Men nu ska jag snart ta och byta om så hejdåå

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: